میکروبلیدینگ ابرو چیست؟

میکروبلیدینگ ابرو یکی از تکنیک های آرایش نیمه دائم ابروها می باشد. با این روش می توانید ابروهای خود را به فرم دلخواه در بیاورید. اغلب خانم ها هنوز برای پر کردن نواقص ابروهای خود از مداد ابرو یا ژل ابرو استفاده می کنند. اما با استفاده از این لوازم آرایشی ابرو جلوه ای مصنوعی به خود می گیرد. همینطور استفاده روزانه از لوازم آرایشی ابرو می تواند وقت گیر و خسته کننده باشد. در واقع با کمک میکروبلیدینگ ابرو می توانید فرم ابروهای خود را تغییر دهید و تمام نواقص و جاهای خالی ابرو را به طور نیمه دائمی پر نمایید. برای آشنایی بیشتر با این روش با ما در سایت سالن زیبایی فیروزه همراه باشید.

برای انجام این روش به دقت بالا و تجهیزات کاملی نیاز است. به همین سبب برای این امر باید به یک متخصص و آرایشگر ماهر مراجعه نمایید.

میکروبلیدینگ ابرو چیست؟

سالن آرایشی فیروزه واقع در میدان ولیعصر، بهترین خدمات میکربلیدینگ ابرو و فیبروز ابرو  را به شما ارائه می دهد.

  رزرو نوبت : 0218893795909194121370

میکروبلیدینگ ابرو چگونه انجام می شود؟

این روش توسط قلم های مخصوص همراه با یک سری شیب دار قابل انجام است. بر روی سطح این سری ها حدود 10 تا 12 سوزن ریز تعبیه شده است. این سوزن ها به داخل پوست نفوذ نمی کنند و فقط سطح پوست را به صورت خیلی سطحی برش می دهند.

توسط این سوزن های آغشته به رنگ باید خطوط ریزی در جهت ابروها کشیده شود. این روند سبب ایجاد خط های ظریف در جهت رویش ابروها می شود. خطوط کشیده شده در این فرآیند کاملا مشابه تارهای ابرو هستند. به همین دلیل میکروبلیدینگ ابرو بسیار جلوه زیبا و طبیعی دارد.

ماندگاری میکروبلیدینگ چقدر است؟

میکروبلیدینگ ابرو به طور معمول بین 12 تا 18 ماه ماندگاری دارد. البته میزان ماندگاری به کیفیت رنگ قابل استفاده و نوع پوست نیز وابسته می باشد.

برای خانم هایی که پوست مختلط یا چرب دارند، این روش تقریبا 12 ماه ماندگاری دارد. افرادی که پوست نرمال دارند حدودا تا 18 ماه از این تکنیک بهره مند هستند.

اگر ترمیم میکروبلیدینگ را به تعویق بی اندازید، کم کم ابروهایتان کم رنگ و در آخر نا پدید می شوند. برای اینکه میکروبلیدینگ بر روی پوست شما ماندگاری بالایی داشته باشد، باید هر 18 ماه یکبار آن را ترمیم نمایید.

آشنایی با روش ریمو میکروبلیدینگ

پیگمنت های قابل استفاده برای میکروبلیدینگ ابرو، باعث تغییر رنگ پوست نمی شوند. به همین دلیل برای پاک کردن میکروبلیدینگ یا ریمو کردن آن می توانید از حلال های مخصوص رنگ بهره مند شوید.

البته این نکته را در نظر داشته باشید که 7 الی 10 روز بعد از میکروبلیدینگ ابروهای شما 40٪ تیره تر از جلوه نهایی هستند. اگر در اوایل انجام این روش ابروهایتان تیره شد، نگران نباشید زیرا با گذشت 10 روز کم کم روشن تر می شوند.

نکات مهم قبل از انجام میکروبلیدینگ

یک هفته قبل از انجام این روش با موچین یا وکس ابروهای خود را بر ندارید. همینطور لایه برداری، فیشال یا پاکسازی پوست انجام ندهید. و در آخر از ویتامین E و روغن ماهی استفاده نکنید. زیرا این مواد ذکر شده باعث رقیق شدن خون و افزایش خونریزی هنگام تتو می شوند.

همینطور از دو هفته قبل از انجام میکروبلیدینگ آفتاب نگیرید و بوتاکس نکنید.

یک ماه قبل از انجام این امر نیز از مصرف محصولات حاوی رتینول و ویتامین A پرهیز کنید.

دو روز قبل از این که قرار است ابروهای خود را میکروبلیدینگ کنید از خوردن الکل پرهیز کنید. 24 ساعت قبل از انجام این روش از قهوه، آسپرین و ایبوپروفن استفاده نکنید.

همینطور انجام این روش برای افرادی که در دوران شیردهی به فرزندان خود هستند، ممنوع می باشد.

میکروبلیدینگ ابرو چیست؟

مراقبت های بعد از میکروبلیدینگ ابرو

  1. هر روز صبح و شب به طور ملایم ابروهای خود را با آب و صابون های ضدعفونی کننده، شستشو دهید.
  2. پس از شستشوی صورت حتما توجه کنید که صابون به طور کامل از روی ابرو پاک شود.
  3. از شوینده های اسیدی و ژل های لایه بردار استفاده نکنید.
  4. پس از شستشو، ابروهای خود را با یک حوله کاغذی تمیز خشک نمایید.
  5. روزانه مقدار مناسبی از روغن نارگیل را بر روی ابروهای خود بمالید.
  6. از روبالشی و حوله های تمیز استفاده نمایید.
  7. به مدت یک هفته از انجام فعالیت های ورزشی خودداری کنید.
  8. به مدت ده روز در معرض آفتاب سوزاننده و بخار حمام قرار نگیرید.
  9. تا 10 روز از شنا کردن پرهیز کنید.
  10. تا زمانی که ترمیم ابروهایتان به طور کامل به پایان نرسیده، از محصولات مراقبتی پوست و لوازم آرایشی در محدوده پیشانی و ابروها استفاده نکنید.

میکروبلیدینگ ابرو چیست؟

آیا میکروبلیدینگ درد دارد؟

اغلب بانوان برای ترس از درد این روش از انجام میکروبلیدینگ پرهیز می کنند. در صورتی که آرایشگران حرفه ای در آغاز فرآیند انجام این روش، از محصولات و کرم های بی حسی استفاده می کنند. در برخی موارد، حتی اگر فردی دیر تر از حد معمولی بی حس شود، آرایشگر فرآیند بی حسی را به طور مجدد انجام می دهد.

اگر جزو آن دسته افرادی هستید که حس می کنید پوست شما دیر بی حس می شود، این موضوع را با آرایشگر خود در میان بگذارید.

هنگام بی حسی در قسمت ابروهای خود شاید کمی احساس سوزش یا گز گز شدن داشته باشید که این امر طبیعی است.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
مشاوره و رزرو نوبت با ما در واتس اپ چت کنید :)
شروع چت
Hi! Click one of our members below to chat on WhatsApp
ما تا چند دقیقه دیگر پاسخگوی شما هستیم