خدمات

سالن زیبایی فیروزه

 

ما راز و رمز زیبایی شما را می دانیم و متعهد می ‌شویم با استفاده از محصولات با کیفیت و آخرین متدهای آرایشی، به شما احساس و ظاهری زیبا اهدا نمائیم. ما می‌خواهیم در کنار ما احساس آرامش داشته باشید و جوانی را از سر بگیرید.

سالن زیبایی فیروزه

درباره ما بیشتر بدانید

وظیفه یک آرایشگر حرفه ای دادن پیشنهاد های مناسب به مشتریان با در نظر گرفتن خواسته های آنان و احترام به سلایقشان می باشد .

حفظ ادب و احترام و نیز انتخاب درست کارکنان در این مکان یکی از مهمترین مسائلی است که ما به آن توجه فراوان کرده تا محیطی راحت و مطلوب را برای شما فراهم کنیم.

ناخن

ارائه کلیه خدمات ناخن به روش ژل، کاورژل، میکس، طراحی در آب، فویل، طلاکوب در کوتاهترین زمان با بالاترین کیفیت و لیفتینگ دست و آرنج با متد ارمنستان و  خدمات مژه بدون حساسیت و آسیب رساندن به ریشه مژه توسط تیم سالن زیبایی فیروزه

عروس

در میکاپ عروس انواع سبک اروپایی، کلاسیک ، هالیوودی ، سبک آرایش غلیظ (برزیلی) که جدیدا خیلی طرفدار پیداکرده است با توجه به سلیقه عروس و همچنین در نظر گرفتن فرم صورت و فیس عروس توسط تیم سالن زیبایی فیروزه و توسط مدرس کمپانی مونالیزا در نظرگرفته می شود.

رنگ و هایلایت

اجرای جدیدترین شیوه های رنگ و لایت توسط مواد طبیعی و استاندارد با در نظر گرفتن بافت ساقه مو و موهای رنگ شده حتی قرمز شرابی ، مشکی و روشن کردن مو بدون دکلره همراه با روغن خاویار توسط تیم حرفه ای رنگ سالن زیبایی فیروزه بدون آسیب به مو و ریشه مو انجام می شود

عروس و میکاپ

خدمات عروس و میکاپ به صورت حرفه ای توسط شهره مولایی ( مدرس کمپانی مونالیزا ) ارائه می شود

در میکاپ عروس انواع سبک اروپایی ، کلاسیک ، هالیوودی ، سبک آرایش غلیظ (برزیلی ) که جدیدا خیلی طرفدار پیدا کرده است با توجه به سلیقه عروس و همچنین در نظر گرفتن فرم صورت و فیس عروس در نظر گرفته می شود.

  • شینیون های مدرن و کلاسیک 2018 و انواع براشینگ با ماندگاری طولانی مدت
  • میکاپ و گریم سینمایی عروس

رزرو نوبت

تهران، میدان ولیعصر، روبروی سینما استقلال، خیابان شهامتی

۰۲۱-۸۸۹۳۷۹۵۹
۰۹۱۹-۴۱۲۱۳۷۰

 

Instagram
مشاوره و رزرو نوبت با ما در واتس اپ چت کنید :)
شروع چت
Hi! Click one of our members below to chat on WhatsApp
ما تا چند دقیقه دیگر پاسخگوی شما هستیم