بهترین میکاپ عروس در ولیعصر

بهترین میکاپ عروس در مرکز تهران

سالن آرایشی فیروزه

در ابتدا باید گفت که میکاپ به معنای آرایش صورت می باشد و به کسی که مسئول آرایش و رفع عیوب صورت با لوازم آرایش است را میکاپ آرتیست (بهترین میکاپ عروس در ولیعصر) می‌ گویند.

در اکثر مواقع دیده می شود که میکاپ و انواع سبک‌ های میکاپ با گریم اشتباه گرفته می ‌شود. اما باید گفت که در اصل گریم به تکنیک ‌های تیره و روشن کردن یا سایه روشن کردن پوست و متعادل کردن برجستگی‌ ها و فرورفتگی ‌های پوست اشاره دارد.

بیشتر هدف از انجام گریم اصلاح چهره است اما در ارتباط با میکاپ و آرایش صورت صرفاً رنگ ‌ها به صورت اضافه می ‌شود و مانند گریم طبیعی جلوه نمی ‌کند.

انواع سبک های بهترین میکاپ عروس در ولیعصر در سالن آرایشی و زیبایی فیروزه :

 

میکاپ عروس به سبک اروپایی :

در میکاپ های اروپایی معمولا از لایت ترین رنگ‌ ها جهت نامحسوس ‌ترین تغییرات در صورت استفاده می ‌شود. در میکاپ اروپایی در سالن آرایشی و زیبایی فیروزه وزن آرایش در چشم‌ ها و لب‌ ها به یک میزان سبک و ملایم بوده و بیشترین تمرکز جهت رفع اشکال در پوست عروس خواهد بود.

استفاده از رنگ‌ های سرد و گرم به یک میزان مورد توجه بوده و با رعایت هارمونی رنگ ‌ها در چهره مورد استفاده قرار می ‌گیرد.

میکاپ عروس به سبک هلندی :

 در میکاپ عروس به سبک هلندی در سالن آرایشی و زیبایی فیروزه ( بهترین میکاپ عروس در ولیعصر ) درواقع میکاپ برای زیرسازی آرایش از فون‌ هایی با رنگ‌ های تیره و متمایل به قرمز استفاده می شود و از رنگ‌ های گرم و پرحرارت به یک میزان در چشم ‌ها و لب‌ ها استفاده می ‌شود. همچنین سایه ‌هایی چرب و براق و رژ گونه و رژلب‌ هایی غلیظ درمیکاپ عروس به سبک هلندی در سالن آرایشی و زیبایی فیروزه انجام می شود.

 

میکاپ عرو به سبک کلاسیک :

میکاپ عروس به سبک کلاسیک در سالن آرایشی و زیبایی فیروزه به این صورت می باشد که اگر آرایش در ناحیه چشم‌ ها تند و غلیظ باشد باید حتماً از رنگ‌ های لایت و ملایم در لب ‌ها استفاده کرد.

بالعکس اگر لب‌ ها آرایش غلیظی دارد باید از آرایش چشم لایت استفاده شود. در این سبک برای لب از رژلب هایی با رنگ‌ های کلاسیک مانند قرمز، زرشکی و … استفاده شده و در ناحیه چشم از خط چشم ‌هایی مشکی و متناسب و سایه‌ هایی با رنگ‌ های ملایم استفاده می ‌شود.

 

خدمات عروس و میکاپ ( بهترین میکاپ عروس در ولیعصر ) به صورت حرفه ای توسط خانم مولایی بهترین میکاپ آرتیست در تهران صورت می گیرد برای رزرو وقت تماس بگیرید

میکاپ عروس به سبک لبنانی :

 در میکاپ عروس به سبک لبنانی در سالن آرایشی و زیبایی فیروزه میکاپ جهت زیرسازی از فون ‌هایی سنگین و چرب با قدرت پوشانندگی بالا استفاده می شود در میکاپ به سبک لبنانی برای زدن سایه چشم از رنگ‌ های مشکی، قهوه‌ ای سوخته، سورمه ‌ای و … در تمام ناحیه استفاده می ‌شود و به صورت ‌های گربه ای، کشیده یا گرد فید می ‌شود.

خط چشم‌ هایی تیره و پهن در بالا و پایین پلک کشیده می ‌شود و از مداد مشکی و چرب جهت تیره نمودن لثه چشم استفاده می ‌شود

گفتنی است که علاوه بر مواردی که درباره میکاپ و انواع سبک‌ های میکاپ در ابتدای مطالب ذکر شد یک میکاپ آرتیست ( بهترین میکاپ عروس در مرکز تهران ) باید ذهن خلاقی داشته باشد که بتواند از میکاپ‌ های جدید و به روز بهره بگیرد و همچنین بداند چه سبک میکاپ مناسب چه فرمی از صورت می ‌باشد.

وظیفه یک آرایشگر حرفه ای دادن پیشنهاد های مناسب به مشتریان با در نظر گرفتن خواسته های آنان و احترام به سلایقشان می باشد .

حفظ ادب و احترام و نیز انتخاب درست کارکنان در این مکان یکی از مهمترین مسائلی است که ما به آن توجه فراوان کرده تا محیطی راحت و مطلوب را برای شما فراهم کنیم.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
مشاوره و رزرو نوبت با ما در واتس اپ چت کنید :)
شروع چت
Hi! Click one of our members below to chat on WhatsApp
ما تا چند دقیقه دیگر پاسخگوی شما هستیم