آشنایی کامل با لیفت مژه

همه افراد به خصوص خانم ها همیشه تمایل دارند مژه های بلند و زیبا داشته باشند. اگر توسط ریمل، فرمژه و … جلوه دلخواه خود را برای مژه هایتان به دست نیاورده اید، در ادامه این مقاله برای آشنایی با لیفت مژه با ما همراه باشید.

شما می توانید برای انجام لیفت مژه حوالی میدان ولیعصر به سالن زیبایی فیروزه مراجعه نمایید.

لیفت مژه

لیفت مژه چیست؟

امروزه این روش یکی از جدید ترین متد ها برای افزایش زیبایی و جذابیت مژه ها است. افرادی که دارای مژه های کوتاه یا بدون فرم هستند می توانند با با این روش زیبایی دو چندانی به چشمان خود ببخشند. لیفت مژه به کشیده شدن مژه ها به سمت بالا می گویند که باعث می شود به حجم و طول آن ها اضافه شود. مشتری حتی می تواند مژه های خود را بعد از انجام لیفت رنگ کند.

مراحل لیفت مژه به چه صورت است؟

ابتدا آرایشگر مژه ها را به خوبی ضدعفونی می کند سپس یک پوشش سیلیکونی روی پلک بالای چشم قرار می دهد و مژه ها را با چسب مخصوص به پوشش سیلیکونی می چسباند.

در مرحله بعد آرایشگر مژه ها را شانه زده و به آن ها حالت می دهد. سپس یک محلول بدون ضرر که مانند نرم کننده است را روی مژه ها می زند تا به خوبی حالت بگیرند.

مقدار زمان ماندن این محلول بر روی مژه ها بستگی به جنس مژه دارد که چه زمانی حالت بگیرد. زمانی که مژه ها به خوبی حالت گرفتند، مژه کار از فیکس کننده استفاده می کند تا حالت مژه ها دچار تغییر نشوند.

انجام لیفت مژه حدودا یک ساعت زمان می برد. تقریبا لیفت مژه دو ماه دوام دارد که البته مدت زمان دوام آن به رشده مژه ها نیز بستگی دارد.

نکاتی که باید بعد از انجام این روش بدانید!

1) تا یک روز بعد از انجام لیفت مژه هرگز از ریمل استفاده نکنید.

2) سعی کنید تا بیست و چهار ساعت بعد به استخر نروید چون ممکن است این امر به مژه های شما آسیب وارد کند.

3) تا جایی که امکان دارد از ریمل های ضد آب استفاده نکنید.

4) با استفاده از براش، مژه هایتان را هر روز شانه بزنید.

5) اگر چشم شما بعد از لیفت مژه قرمز شد و یا شروع به خارش کرد حتما به پزشک مراجعه کنید.

6) در اوایل دوره لیفت از دست زدن به چشم های خود پرهیز کنید.

7) تا جایی که امکان دارد از مصرف پاک کننده های حاوی روغن اجتناب کنید تا دوام لیفت مژه های شما بیشتر شود.

لیفت مژه

عوارض لیفت مژه

لیفت مژه با اینکه زیبایی زیادی به چهره می بخشد اما دارای عوارضی نیز می باشد که بهتر است از آن آگاه باشید.

حساسیت به مواد

بعضی از افراد مراجعه کننده ممکن است به مواد مصرفی حساسیت داشته باشند. مژه کار باید قبل از انجام این عمل کمی از مواد را تست کند، تا اگر علائمی وجود نداشت مراحل لیفت را آغاز کند.

قرمز شدن وخارش چشم

ممکن است گاهی دچار خارش چشم شوید که برای جلوگیری از این اتفاق مژه کار از پدهای مخصوص استفاده میکند. اگر با وجود این پدها خارش چشم شما بیشتر شد حتما به پزشک مراجعه کنید.

لیفت مژه

عفونت

اگرچشم شما دچار خارش شدید شود و به مواد حساسیت داشته باشید ممکن است چشم عفونت کند که برای درمان این امر نیز به پزشک احتیاج خواهید داشت.

ازبین رفتن مژه های طبیعی

اگر مژه کار در کار خود تجربه و مهارت کافی نداشته باشد و یا از مواد نامرغوب استفاده کند ممکن است دچار ریزش مژه ها بشوید. بنابراین سعی کنید حتما به افراد باتجربه برای انجام این کار مراجعه کنید تا دچار پشیمانی نشوید.

چه کنیم تا لیفت مژه ماندگاری بیشتری داشته باشد

لیفت مژه حدودا دوماه برای مژه ها دوام دارد. اما می توان با رعایت کردن نکاتی این زمان را بیشتر هم کرد.

  • سعی کنید به مژه کار ماهر و باتجربه مراجعه کنید تا از مواد باکیفیت برای شما استفاده کند. مژه کار ماهر می تواند به طور اصولی این کار را برای شما انجام دهد.
  • تا یک روز بعد از انجام لیفت از رسیدن آب به چشم خود پرهیز کنید.
  • سعی کنید از ریمل های ضد آب بعد از انجام این امر استفاده نکنید. چون استفاده از ریمل های ضد آب باعث میشود مژه های شما ریزش پیدا کند و مژه های جدیدی شروع به رشد کنند.
  • با خشونت با مژه هایتان رفتار نکنید. سعی کنید روزهای اول چشم خود را نخارانید و بر روی آن نخوابید.
  • تا ده روز به طور کامل از مصرف لوازم آرایشی چشم پرهیز کنید.

لیفت مژه

لیفت مژه درخانه

چنانچه تمایل ندارید برای زیباتر شدن مژه ها به آرایشگاه مراجعه کنید، می توانید این کار را در خانه انجام دهید. البته سعی کنید از فرمژه ها استفاده نکنید چراکه موجب کنده شدن مژه هایتان میشود. میتوانید برای این کار از روغن آرگان استفاده کنید، این روغن جز روغن های سبک است و حاوی ویتامین آ می باشد. همینطور آرگان برای تقویت مژه بسیار مفید است. شب ها قبل از خواب کمی از این روغن را برروی پنبه ریخته و به مژه هایتان بزنید. این کار باعث تقویت و زیباتر شدن مژه ها می شود.

لیفت مژه

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
مشاوره و رزرو نوبت با ما در واتس اپ چت کنید :)
شروع چت
Hi! Click one of our members below to chat on WhatsApp
ما تا چند دقیقه دیگر پاسخگوی شما هستیم