آشنایی با انواع کاشت ناخن

کاشت ناخن برای افزایش زیبایی دست ها و ناخن ها انجام می شود. اگر صدف ناخن کوچکی دارید، یا همیشه ناخن هایتان نامرتب رشد می کنند، می توانید توسط کاشت ناخن، دست های خود را زیبا تر از همیشه کنید. کاشت ناخن انواع مختلفی دارد. برای آشنایی کامل با انواع مختلف این مدل ها با ما در سایت سالن آرایشی فیروزه همراه باشید.

سالن فیروزه بهترین مرکز کاشت ناخن در فاطمی در خدمت شما مشتریان عزیز است.

آشنایی با انواع کاشت ناخن

معرفی انواع مختلف روش های کاشتن ناخن

انواع مختلف کاشت ناخن به شرح زیر می باشد:

ناخن قالبی

در این روش ناخن کار مواد را داخل قالب آماده ناخن مصنوعی می ریزد. پس از این که این مواد شکل ناخن به خود گرفتند، ضد قارچ را به آن اضافه می کند. در مرحله بعد مواد مورد نظر را به همراه قالب بر روی ناخن ها قرار می دهد. بعد از چند ثانیه قالب را به آرامی از روی مواد و ناخن جدا می کند.

روش کاشت پودری

ابتدا ناخن کار توسط الکل ناخن و انگشت را ضدعفونی می کند. سپس تیپ های مختلف از سرناخن های مصنوعی را متناسب با سلیقه شما انتخاب می کند. در مرحله بعد سرناخن ها را در زاویه 45 درجه آن ها را حدود 20 ثانیه نگه می دارد. پس از سوهان کشی، ناخن کار باندر را با حرکات ضربه ای و آرام بر روی ناخن ها می زند. سپس روی تمام سطح ناخن چسب می زند و ناخن را با پودر و لیکویید می پوشاند.

در این مرحله ناخن کار نسبت به مهارت خود با استفاده از سر سوهان های مختلف فرم دلخواه شما را بر روی ناخن ها پیاده سازی می کند.

آشنایی با انواع کاشت ناخن

روش کاشت ژله ای

آرایشگر در این روش توسط سه لایه ژل به نام های بیلدینگ ژل، فینیشینگ ژل و تاپ شاین، یک لایه محکم و شفاف بر روی ناخن ها ایجاد می کند. بعد از هربار ژل زدن، باید ناخن های خود را در دستگاه UV قرار دهید. این امر به سفت شدن ژل های مورد نظر کمک می کند.

کاشت ناخن به روش میکس

این نوع کاشت، ترکیبی از کاشت پودری و ژله ای می باشد. در این روش بعد از انجام کاشت پودری، یک لایه ژل بر روی ناخن ها زده می شود.

روش فیبر یا گیاهی

در این روش به جای فرمر و تیپ از فیبر های رشته ای استفاده می شود. آرایشگر این فیبر ها را بر روی ناخن قرار می دهد. در مرحله بعد توسط ژل و دستگاه UV مراحل این کاشت را به اتمام می رساند.

کاشت ناخن دیپینگ

در این تکنیک ناخن کار بعد از زیرسازی و استفاده از ضد قارچ، به سطح ناخن یک لایه پرایمر می زند. سپس ناخن را به طور عمودی داخل پودر فرو می برد. در مرحله بعد کار سوهان کشی و فرم دهی را انجام می دهد.

کاشت با فرمر

در این روش به جای استفاده از تیپ، آرایشگر فرمر هایی را بر روی ناخن قرار می دهد. سپس بر روی این فرمر ها از ژل و پودر استفاده می کند.

روش گریم

در این کاشت از پودر هلویی برای پس زمینه ناخن و روش فرنچ استفاده می شود.

کاشت سیلک

در این روش ناخن ظاهر طبیعی خود را حفظ می کند و توسط لایه ای از جنس فایبر گلاس پوشانده می شود. سپس توسط اسپری فیکس این مواد سفت می شوند.

ناخن بیبی بومر

کاشت بیبی بومر از زیر دسته های کاشت گریم می باشد. در این روش از دو رنگ مختلف طوری استفاده می شود که رنگ ها در وسط ناخن با یکدیگر محو می شوند. در این روش هیچ خط جدا کننده ای میان رنگ ها مشخص نمی شود.

کاشت ماربل

در این روش ناخن ها به شکل سنگ مر مر طراحی می شوند. نخست ناخن کار مقداری از پودر گچی را بر روی ناخن میریزد. سپس بر روی آن خط های نا متوازنی توسط لاک مشکی ایجاد می کند. در مرحله بعد توسط استون یا لیکویید بر روی لاک مشکی خط هایی مشابه طرح سنگ مرمر ایجاد می نماید.

آشنایی با انواع کاشت ناخن

کاشت ناخن کروم

در این روش طراحی ناخن ها با پودر کروم انجام می شود. در این تکنیک بعد از اتمام کار کاشت، یک رنگ پایه بر روی ناخن ها زده می شود. سپس ناخن کار پودر های کروم را بر روی ناخن می زند.

ناخن فلای آن

این روش بدون استفاده از پرایمر و لیکویید انجام می شود. به همین سبب ناخن فلای آن یکی از روش های کاشت بی خطر و بی ضرر است.

ناخن ژلیش

در این روش بر روی ناخن های طبیعی لاک ٰژل زده می شود. این کاشت دارای دوام کمتری نسب به سایر مدل های کاشت می باشد.

آشنایی با انواع کاشت ناخن

سخن آخر

کاشت پودری یکی از ماندگار ترین روش های کاشت ناخن می باشد. این تکنیک از بقیه روش ها محبوب تر و رایج تر می باشد. شما می توانید برای انجام کاشت ناخن در میدان ولیعصر به سالن زیبایی فیروزه مراجعه کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
مشاوره و رزرو نوبت با ما در واتس اپ چت کنید :)
شروع چت
Hi! Click one of our members below to chat on WhatsApp
ما تا چند دقیقه دیگر پاسخگوی شما هستیم